Rethink: Plastic Waarheid vs. Plastic Fabel

Rethink: Plastic Waarheid vs. Plastic Fabel

Er heerst momenteel veel onbegrip over plastic. Zo wordt plastic veel (soms onterecht) bekritiseerd op social media. Aan Rethink de taak om een tegengeluid te geven en de waarheid boven tafel te krijgen!

Met deze campagne Plastic Waarheid vs. Plastic Fabel brengen we nuance in het debat over plastic aan door middel van 8 Feiten&Fabels. De fabels zijn voornamelijk gebaseerd op de misvattingen die heersen onder de Nederlandse consument. De feiten geven weer hoe het werkelijk zit. De campagne duurt in totaal 9 weken en start op donderdag 26 september. Elke week lanceren we één nieuw Feit&Fabel, terug te vinden met tekst en uitleg op deze campagnepagina. We hebben hiervoor herkenbare video’s gemaakt waarbij eerst de fabel verschijnt en vervolgens het feit. Duik in de Feiten&Fabels en kom erachter wat jij DACHT te weten en wat je NOG niet wist over plastics.